L’adorant je novi domaći brend luksuznih svilenih lounge wear artikala i gumica za kosu, donosimo intervju sa vlasnicom

Jurija Milović pokrenula je novi brend na bh. tržištu koji naglasak stavlja upravo na materijale od kojeg su artikli izrađeni, ali i udobnost.

Uz ogrtače i pidžame, dio ponude su i scrunchie gumice, a kampanju za svoju prvu kolekciju snimala je u studio bh fotografkinje Sanele Babić. Sanela je kroz objektiv prenijela jedno opušteno žensko druženje i energiju, ali i dala uvid u artikle, nijanse i krojeve koje ćete naći s L’adorant etiketom.
Jurija nam je kroz razgovor otkrila kako je nastao brend i što ga izdvaja na domaćem tržištu.

Vanessa Katana, Jurija Milović, Aida Saračević i Iva Bencun

***

Kako je nastao brend L’adorant i tko čini vaš tim?

Brend kao ideja živi odavno, a nastao je iz želje da kanaliziram svoje dugogodišnje iskustvo u digitalnom marketingu i ljubav prema estetici lijepoga. Iz želje da se ostvarim kroz posao koji će biti samo moj, kroz kojeg ću graditi sebe, a u kojeg želim, s vremenom uključiti i svoju djecu. Želim da su ponosni na mene, da im budem primjer da se radom i poštenjem, u najtežim okolnostima, množe postići standard kvalitetnog života.

Kako teče proces nastanka vaših proizvoda?

Nakon što se ideja verbalizira, ona se i materijalizira kroz stvaranje uzoraka, usavršavanje standarda, kako bi svaki proizvod bio do zadnjeg detalja maksimalno kvalitetan. Iz tog razloga biram najkvalitetnije materijale koje tržište nudi; prirodne, nježne, luksuzne i meke. Funkcionalne i lijepe. Mnogo smo inspirirani našim kupcima i smatram da je upravo interakcija s njima osnova na kojoj ćemo izgraditi jednu veliku priču.

Što je ono što svilu čini tako poželjnim odabirom u hairstyle, ali i večernjoj rutini?

Svila s kojom radimo je potpuno prirodnog porijekla i upravo takva je idealan partner u skincare i haircare njezi i rutini. Zbog svojih svojstava svila na jastučnici kožu čuva od noćnog zagrijavanja i narušavanja tonusa mišića lica, ne upija proizvode njege pa omogućava licu maksimalnu apsorpciju za optimalne rezultate njege, ne mrsi kosu i kad spavate na svili – kosa se ne mrsi. Ista svojstva, uz pravilnu njegu, djeluju na kosu, zato je svila idealan partner za slow age proces i zdravu i njegovanu frizuru. Osim svile, radimo i s takozvanom saten svilom, prirodnom tkaninom s utkanim svilenim vlaknima u optimalnom postotku za punoću materijala, nježnost i maksimalnu njegu kože i kose. Od saten svile radimo scrunchije, a svileni se rade po narudžbi, kako bismo maleni luksuz ipak učinili dostupnima svima. Svi zaslužujemo dašak luksuza, pa makar kroz scrunchie.

Koji su sve modeli gumica dostupni u vašoj ponudi i što ih izdvaja na domaćem tržištu?

Dostupne su tri veličine; S, M i L, a po narudžbi smo radili i XS veličinu, za malene djevojčice i žene s jako oštećenom i tankom kosom. Ono po čemu se svaki naš proizvod izdvaja od ostatka ponude na tržištu je standard kojem težimo i filozofija koja stoji iza brenda: mi radimo iz ljubavi, iz želje da svakoj ženi učinimo mali glamur dostupnim jer i sami znamo koliko teško nekada zna biti – biti žena. Biti majka, kućanica, imati karijeru, društveni život i vrijeme za sebe. Različiti smo jer stavljamo kupca na prvo mjesto, jer nam je najbitniji finalni dojam kupca koji nam je poklonio povjerenje. Jer nam je bitna, prije svega – ljubav. Bez lažne finoće.

Koji su sve modeli ogrtača dostupni u vašoj ponudi i što ih izdvaja na domaćem tržištu? 

Ogrtači su dostupni u dvije verzije; kraći i duži. Ideja na kojoj su nastali jeste da su funkcionalni i mogu se nositi nakon tuširanja, na pidžamu ili na jeans i u šetnju uz plažu. Izdvajaju se, opet, zbog filozofije koja stoji iza proizvoda – bitno je da žena koja nosi ogrtač bude sigurna u sebe, da zna da je vrijedna i jaka nositi ga u svakoj prilici.

Što vam je bila nit vodilja u kreiranju ove kampanje?

Nit vodilja je ženska snaga. Žena je stup društva i civilizacije. Žena je majka, domovina, snaga i utočište. Želim ženama dati snagu da se usude, da vjeruju da mogu, koliko god klišej bio. Da jedna knjiga može promijeniti život, da ljudi kojima smo okruženi zaista čine razliku, da se ne bojimo, nikada i ničega.

Gdje se mogu pogledati/naručiti svi artikli?

Proizvodi se mogu naručiti na Instagram stranici brenda ili Facebook profilu, a u pripremi je i otvorenje shopa u Kiseljaku, jako skoro. 🙂 proizvodi se mogu naručiti i za tržište u Hrvatskoj, a šalju se preko sestrinske firme sa sjedištem u Zagrebu. Maštamo veliko i lagano idemo ka cilju.

Tekst: Bonjour.ba

Foto: Sanela Babić

Moja reakcija na članak je...
+1
5
+1
0
+1
35
+1
20
+1
15
+1
0
+1
0
Prethodni članakNovi filmovi, TV serije i glazbeni albumi u travnju
Sljedeći članak(VIDEO) Pas u neobičnoj vožnji Hercegovinom
Zašto Hercegovka.hr? – pa zato što sam ja i Hercegovka i Hrvatica. Nema svatko tu čast, imati dvije zemlje, a opet težiti za samo jednom. Portal će biti malo drugačiji od ostalih. Pratit ćemo sve vijesti, ali uvijek sa dozom našeg prkosa i inata. Nećemo se plašiti podržati ni desne, ni lijeve, a ni centar. Slušati ćemo Vas, čitatelje, a ne krojače naših sudbina. Krojač uzima mjere, ali mi odlučujemo gdje će na kraju rezati. Nećemo nikada odstupati od naše povijesti i običaja. Kao što rekoh već prije, biti Hercegovac ili Hercegovka je stil života. Tako će i ovaj portal donijeti neki novi stil. Naše je da se potrudimo, a Vaše da nam kažete jesmo li na dobrom putu.